מוצר נוסף בהצלחה
כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2022-06-05T10:51:27+03:00

הגבות שתמיד רצית במרחק נגיעה ממך...

מכירה את זה שאת מתעוררת בבוקר והמירוץ נגד הזמן מתחיל... הילד רוצה שוקו לפני שהולכים לגן, הילדה רוצה קורנפלקס והכלב צריך לצאת לטיול וכל זה עוד לפני שהספקת לשתות את הקפה שלך! אז לאחר שסיימת את כל המשימות ולאחר שפיזרת את כולם למסגרות (מקווה שבעלך פיזר את הילדים) את מנסה למצוא את הזמן לעצמך.


השעון מתחיל להחליץ ועכשיו את כבר בלחץ לצאת לעבודה ולפקקים שמחכים לך בדרך,אבל את לא יוצאת עד שאת מתוקתקת.
אז את מתלבשת מהר ,מסדרת את השיער בחופזה ומתחילה לנסות צייר את הגבות... מה שנקרא אצלי "שיעור ציור הגבות היומי" וכל זאת בניסיון לצייר את הגבות המושלמות (בואי נודה לא כולנו קיבלו כישרון ציור של לאונרדו דה וינצ'י).


אז פעם אחת הגבות יוצאות לא זהות וקרובות האחת לשנייה ובפעם השנייה גבה אחת למעלה וגבה אחת למטה (החליטו לפתח אישיות) ועד שאת חושבת שהצלחת הגבות כהות מדי ובפעם השלישית העיפרון נשבר ונעלם לך המחדד ... אוףףףף האמת שכבר נמאס!
וזה לא נגמר בזה... היום עוד ארוך והחום והלחות בחוץ לא עוזרים ואת מפחדת שהגבות ימחקו לך במקרה הטוב...
אז זהו שהפתרון קרוב מאי פעם והוא כל כך פשוט ויעיל!  הכירי את הצללת ספריי הפודרה המקנה לגבות שלך מראה ,טבעי ,עדין אך מודגש ואוורירי.

אז מהי בעצם הצללת ספריי פודרה ?
הצללת פודרה היא שיטה מודרנית של איפור קבוע בגבות המחזיק בין שנה לשנתיים (תלוי באורח החיים שלך,סוג העור ,חשיפה לשמש ופרמטרים נוספים) .

הצללת הפודרה מדמה מראה גבה מלא ואבקתי (מכאן בעצם השם הצללת ספריי פודרה) .

אז איך מתבצע התהליך?
את התהליך אני מבצעת על ידי מחט חשמלית מיוחדת שבעזרתה אני יוצרת "פיקסלים" עדינים המדמים מראה מלא ואוורירי המשתלב עם מראה הגבה הטבעית ונותן מראה ,אסתטי נקי ונעים.
בעבר הלא רחוק ,השתמשו בטכניקה ומכשור ,אשר נתן לגבות מראה דחוס ולא מחמיא של קעקוע שנשאר לאורך זמן ולא יורד ,לכן ישנן בנות שעדיין חוששות לבצע את התהליך,למרות שהן כבר רוצות לעבור את השינוי כבר תקופה ארוכה מאוד.

בתמונה העליונה ניתן לראות את הגבות לפני השינוי המיוחל.

אז מה היתרון בשיטת הפודרה?
השיטה מתאימה לכל סוגי העור ולכל סוגי הגבות. לחצי על הלינק להסבר נוסף. 

בשונה משיטות אחרות ,לדוגמה שיטת המיקרובליידינג המכונה גם שיטת השערה, אשר אינה מתאימה לכל סוגי העור (שיטה זו אינה מתאימה לעור פנים שומני) ,שיטת הצללת פודרה מתאימה לכל סוגי העור מעור יבש ועד לעור שמן. 

ברחוב יהודה פרח 10 קריית השרון נתניה.

אז אם את חושבת שהגיע הזמן שלך לשינוי ואת לא מתפשרת על פחות מהטוב ביותר זה הזמן שלך להגיע לעיצוב גבות בנתניה אצלי בקליניקה בקריית השרון.

לפרטים נוספים שלחי הודעה,או התקשרי 0523.244222.